2017. május 12.

SKILLS

továbbá van ez az idegesítő "skills" szekció az önéletrajzomban ahova kb semmit nem tudok berakni a nyelvtudásomon meg az spss-en kívül, szóval a dolgok amiket még a további felnőttéletemben meg akarok tanulni (nagyjából fontossági sorrendben, de azért nem annyira)


  • az spss-t még jobban, meg az RStudiot is (vagy egyáltalán olyan szintre jutni, hogy ne verjen ki a víz attól a szótól, hogy syntax ablak)
  • franciául (ez tök hasznos lenne az antropológiához) (tudnék eredeti nyelven Bourdieu-t olvasni! mondjuk nem mintha akarnék)
  • esetleg hollandul, mert az olyan vicces
  • varrni
  • sajtot csinálni
  • szappant csinálni
  • hímezni, kötni, horgolni (ezek nagyon fontosak)
  • németül még jobban (már így is elég jól tudok, de mindig van feljebb, továbbá szlengkifejezéseket meg könyveket is akarok tudni játszi könnyedséggel olvasni (most vettem egy Bánk Zsuzsa könyvet a bolhapiacon, aaaaannyira lírai az a nő, hogy megőrülök, olvassa mindenki)
  • tortát sütni, spontán tudni süteményt sütni, és pogácsát(!!)
  • fail-safe kajareceptekből párat megtanulni
  • úgy egyáltalán, megtanulni jól főzni
  • tűzzománcozni (kiskoromban csináltam egy kis ideig, sose értettem, miért nem foglalkoztam ezzel többet)
  • HDR képet csinálni
  • videót szerkeszteni, vagy egyáltalán tudni, hogy kell csinálni egy videót
  • megtanulni írni (vagy egyáltalán írni valamit, továbbá megtanulni ilyen esszé-stílusú dolgokat írni, amiket mostanában szeretek olvasni, mondjuk ehhez élményeket kéne szereznem, hogy legyen miről írnom)
  • ékszert csinálni fémből (vagy bármit csinálni fémből), ez csak mostanában jutott eszembe, mert ott voltam a Mammutnál és ott van egy ötvös, meg láttam egy interjút Candice Neistat-tal (akinek amúgy nem is igazán tetszenek az ékszerei, de mindegy)
  • továbbá mindenféle dolgokat megtanulni a modern technológiáról (most nem is jut eszembe semmi, ez baj)
  • további dolgok se jutnak eszembe, de úgyis kb 90 leszek, mire ezt mind kipróbálom
  • de amúgy láttam egy cipő készítő workshopot az interneten, az is érdekel.
Update: ja, eszembe jutott még egy nagyon fontos dolog, photoshopolni (!!!) meg HTML kódolni, azt még tudnám is használni biztos.

most mondja bárki, hogy nem vagyok telhetetlen.

4 megjegyzés:

  1. én ezek közül nem is értem mindegyiket, ha ez megnyugtat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mármint hogy mi értelme van? na, szép!:D

      Törlés
    2. nem, hanem hogy mit jelent! :D
      pl.
      - az spss-t még jobban, meg az RStudiot is (vagy egyáltalán olyan szintre jutni, hogy ne verjen ki a víz attól a szótól, hogy syntax ablak)
      - HDR képet csinálni

      jó ez nem a fele, csak mivel a legelsőt kapásból nem értettem, az maradt meg, hogy miiiiiiii? :D

      Törlés
    3. ezek ilyen statisztikai programok amiket szociológusok meg pszichológusok (meg más társadalomtudósok is biztos) használnak :)

      a hdr képet meg az internet jobban elmagyarázza:D https://hu.wikipedia.org/wiki/Nagy_dinamikatartom%C3%A1ny%C3%BA_k%C3%A9p

      Törlés