2018. február 6.

amiről senki nem szólt (legalábbis nekem)


  • hogy a depresszió nem olyan, hogy minden egyes nap egyformán szar
  • vannak jó napok
  • és vannak rossz napok, amikor egész nap nem akarok semmit csinálni
  • de ez nem olyan, hogy zsíros hajjal fekszem hetekig az ágyamban
  • a menstruációs ciklustól függően eléggé durvulhatnak a tünetek, aka egy hete (vagy több) létezni sincs kedvem)
  • libidóm sincs, és még csak nem is érdekel
  • depresszióról könyveket olvasni iszonyúan rettenetesen megrázó élmény, most elolvastam az Üvegbúrát, kb lehozott az életről, előte egy másik memoárt, meg ennek az Almási Kittinek a szorongásról szóló könyvét.... ki ez a nő mégis? Én őszintébb meg komolyabb könyvet tudnék írni
  • csomó más "trigger" meg hangulatrontó dolog van, normális komoly szépirodalom (amiket általában szeretek)
  • az élet megy tovább
  • vannak más problémák is, az életem nem kapcsol ki csak mert depresszióm van
  • ugyanitt, a normális élet látszatát is külön munka fenntartani
  • jó, igazából egy bizonyos ponton minden nehéz feladatnak tűnik
  • hogy kell másoknak beszélni a depresszióról? én ezt nem tudom, de hogy csináljam, hogy ne nézzenek furának/tartsanak tőlem/ akármi
  • a kávé logikusan nem tesz nagyon jót
  • minden érzelmet olyan élénken élek meg, hogy sokszor nem is tudom mi van

holnap megyek erre a bennalvós rehabilitációs izére, és nyilván be vagyok pánikolva.





4 megjegyzés:

  1. Szerintem a többiek nevében is mondhatom, h mi itt vagyunk, ha kellünk, meghallgatunk, támogatunk, segítünk, ha kell, bármiben. Én részemről irl is szívesen! Milonka

    VálaszTörlés
  2. én most ezt nemértem, hogy nem jártam erre időben,
    mert akkor mondhattam volna, hogy nopara,
    meg mindenféle részletek, amiket már azóta úgyis tudsz...

    rádgondolás.

    VálaszTörlés